سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان در پی حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان راسک بیانیه ای صادر نمود که به شرح زیر است.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۶۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

اقدام تروریستی بامداد جمعه به مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان راسک که منجر به شهادت جمعی از نیروهای جان‌ برکف انتظامی گردید،در ادامه ی توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه و ضربه به مردم نجیب و صبور استان سیستان‌وبلوچستان صورت پذیرفت.

این حمله تروریستی به‌خوبی نشان می‌دهد که دشمنان ایران هدفی جز نابودی ایران و ایرانی را دنبال نمی‌کنند. آنان نیاموخته‌اند که این‌گونه بی‌رحمی‌ها به‌جای آن‌که هراس و تفرقه در مردم ایجاد کند، بر وحدت و هم‌بستگی شان می‌افزاید و سد ستبر مقاومت و ایستادگی ملت ایران خصوصاً مردم استان سیستان و بلوچستان را در برابر تجاوز کنندگان و حامیان تروریست‌ها استوارتر می‌کند.

ما همواره در خط اول مبارزه با تروریست‌ها بوده‌ایم و باقی خواهیم ماند و به یقین ملت ما مصمم‌تر از پیش برای مبارزه با تروریست‌های خبیث وارد کار خواهد شد و تا ریشه این گروه جنایت‌کار کنده شود، از پای نخواهد نشست.

مجموعه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در شهرستان راسک، علو درجات آن شهدا و صبر و اجر برای بازماندگان داغ‌دار آن‌ها و شفای کامل و عاجل مجروحین این حمله تروریستی را متضرعانه از محضر خداوند سبحان خواستار است .

«سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان»

ارسال نظرات
آخرین اخبار