همزمان با سراسر کشور مرزنشینان تایباد میزبان شهید گمنام بودند.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۳۱
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مسئول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تایباد گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید 23 آذرماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تایباد برگزار شد.

رمضان حسین زاده افزود: همچنین 24 آذرماه برنامه عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و وداع با شهید گمنام در مسجد امام هادی (ع) در منطقه سروش شهر تایباد برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامه های پیش بینی شده پایانی با حضور پیکر این شهید گمنام در شهر تایباد روز شنبه 25 آذرماه در حسینیه ثارالله برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تایباد بیان کرد: مردم شهر کاریز نیز روز شنبه ۲۵ آذر با این شهید وداع کردند و سپس  پیکر مطهر  این شهید گمنام به مشهد منتقل شد.

همزمان با دهه فاطمیه پیکرهای مطهر ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان خراسان رضوی تشییع می شود که از این تعداد ۹ شهید در شهرستان‌های این استان و چهار شهید در مشهد تشییع و تدفین می‌شوند.

سن تقریبی این شهدا ۱۸ سال تا ۲۶ سال است و در مناطق جنگی "مجنون، بوارین، مهران، سومار، بانی بنوک، چنگوله، زبیدات، گیلان غرب و شلمچه" به شهادت رسیده اند.

عکاس/عامر توکلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار