معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیستان و بلوچستان نیاز به تلاش مضاعف و بی وقفه دارد و مدیران باید فرصت خدمت به مردم این منطقه را قدر بدانند.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۲۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ علی حسین رعیتی فرد در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در دولت سیزدهم اصل بر خدمت و تلاش صادقانه و بی منت است و مدیران دستگاه‌های تابعه در سیستان و بلوچستان باید در مدت مسئولیت خود، برای حرکت چرخ توسعه استان، بی وقفه تلاش کنند.
وی به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای سواستفاده از مسائل داخلی کشور و ایجاد شکاف بین صفوف مردم اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی نجیب هستند و قدر کسانی که صادقانه کار می‌کنند را می‌دانند.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: فضای سیستان و بلوچستان با شتاب خوبی به سمت توسعه می‌رود و نیاز است تا متناسب با شرایط استان، نیروی کار بومی تربیت شود.
رعیتی فرد گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای به اقتضای کسب و کار‌های جدیدی که در منطقه ایجاد می‌شود مانند پتروشیمی و فولاد، نیروی ماهر آماده کند.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ جلسه این شورا تشکیل و ۲۱ مصوبه داشته است.
خلیل احمد سلامی افزود: تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت در استان باعث شده است تا میزان رضایتمندی مردم از مجموعه این دستگاه‌ها در شرایط مطلوبی باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ایام اربعین حسینی و میزبانی از زائران پاکستانی حرم اباعبدالله الحسین (علیه السلام) جلوه‌ای از کار هماهنگ و تعامل دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار