دوره تربیت تعالی ناحیه‌ای با حضور فرماندهان، اعضای شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در سالن شهید سلیمانی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۶۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان سال جاری، اظهار داشت: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) موضوعات اصلی و مهم را به امام بر می‌گردانند چراکه پدر بسیج، امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به کار به روز و طراحی عملیات‌های میدانی بسیجیان، ابراز داشت: بصیرت افزایی،ابتکار عمل، امید به آینده و پرهیز از غرور از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان است.

حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: بسیجی نباید از کارهای بزرگ نباید اظهار عجز کند و ما بسیجیان باید امانتدار خوبی باشیم زیرا بسیج امانت است.

وی افزود: بسیجی در امانت خیانت نمی‌کند واز دوگانه‌های جعلی و دو قطبی‌های کاذب اجتناب می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر اینکه تدبیر، فکر، شجاعت و مردانگی مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: کسانی که مبانی را قبول دارند، برادران شما هستند و شما قبل از نیروهای اجرایی و عملیاتی، باید نیروهای طراح را جذب کنید.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات