مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:جنایت پیشگی صهیونیست ها به اوج خود رسیده است، اما مردم غزه مانند کوه ایستادند و مقاومت می‌کنند و بر نوید رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکست غیر قابل ترمیم دشمن و پیروزی جبهه حق نیز نزدیک هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۴۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، دومین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر ترشیز بزرگ با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجتمع فرهنگی هنری سرو ترشیز برگزار شد.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، در این محفل شهدایی بیان داشت: تأکید مقام معظم رهبری شنیدن سخن شهیدان است و سخن شهیدان این است که: دست از اسلام و ولایت بر نداریم و از جهاد روی برنتابیم و از راه طی شده توام با سرافرازی پشیمان نشویم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: پیام و سخن شهیدان این است که اتصال خودمان را با شهدا حفظ کنیم؛ درد دین داشته باشیم و به کمک مستضعفین برویم و گره از کار امت اسلام باز کنیم.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: باید این مهم را نشر داد که جهاد سازندگی چه ارزش‌های را نهادینه کرد و این پیشینه پرافتخار باید جمع آوری و تدوین شود چرا که به فرموده رهبری اگر شما از افتخاراتتان نگویید دشمن می گوید اما دشمن تحریف می کند و مطالب تحریف شده را نشر می‌دهد.

وی با بیان اینکه 63 هزار نفر با هویت سنگرسازان بی سنگر به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند تأکید کرد: ضرورت است که کارنامه پرافتخار جهاد سازندگی تدوین شود و البته اقدامات خوبی انجام شده و لازم است در کاشمر هم سند ماندگار هزارساله داشته باشیم تا نسل های آینده با این فرهنگ و این نوع عمل آشنا شوند.

وی گفت: مسئولیت تبین صحیح است که ادامه راه شهدا است. بنابراین این میدان را جدی بگیریم و تلاش کنیم از حداقل سنگر که خانواده است محافظت کنیم.

وی یادآور شد: مهمترین مسئله روز جهان اسلام جنایت پیشگی صهیونیست ها است که جنایت پیشگی خود را به اوج رساندند اما مردم غزه مانند کوه ایستادند و مقاومت می‌کنند و نوید مقام معظم رهبری است که شکست غیر قابل ترمیمی به دشمن وارد شده و پیروزی از آن جبهه حق است.

خبرنگار افتخاری بسیج/ حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار