همزمان با ایام فاطمیه دوره ضمن خدمت بانوان فرهنگی با محوریت زیست عفیفانه و جنگ نرم در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۷۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال بختیاری؛ به همت بسیج دانش آموزی شهرستان فارسان و اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان دوره ضمن خدمت بانوان فرهنگی با محوریت های زیست عفیفانه و جنگ نرم  در کانون شهید بهشتی فارسان برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، نابودی بنیان خانواده ها و از بین بردن زیست عفیفانه را پروژه اصلی دشمنان امروز این مرز و بوم عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا اسماعیلی، در مورد ارتباط دو سویه زیست عفیفانه و جنگ نرم  گفت: آمریکا تلاش می‌کند تا جنگ نرم را در قالب‌های مختلف از جمله علیه حجاب و هویت مستقل فرهنگی زن مسلمان ایرانی به کار گیرد تا امنیت ملی کشور را به خطر اندازد.

سرهنگ اسماعیلی،سبک زندگی عفیفانه را حد و حدودهایی که یک زن برای موقعیت‌های فردی و اجتماعی  دانست و گفت: تا سبک زندگی عفیفانه، سلامت و امنیت روانی خود را تضمین می کند.

 وی افزود: اگر این موضوع را بدانیم که ارزش زندگی عفیفانه خیلی بالاست و خداوند برای آن پاداش بزرگی قرار داده همه افراد به سمت این سبک زندگی اسلامی و حضور عفیفانه در جامعه سوق داده می‌شوند.

اسماعیلی، آمریکا تلاش می‌کند با استفاده از این تجربیات، جنگ نرم را در قالب‌های مختلف از جمله علیه حجاب و هویت مستقل فرهنگی زن مسلمان ایرانی بکار گیرد و امنیت ملی کشور ما را به مخاطره بیاندازد ولی تاکنون ناکام مانده‌ است.

وی،در پایان تاکید کرد: اگر دختران جامعه با زیست عفیفانه زندگی کنند، می توانند به جایگاه حقیقی انسانی خود برسند و هویت زنانه خود را از دست نخواهند داد.

ارسال نظرات