مسوول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح با مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازندگی سپاه فتح دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۹۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این جلسه سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر، مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح انتصاب سرهنگ رضایی به سمت مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازندگی سپاه فتح را به وی تبریک گفت و از زحمات سرهنگ ناصر صالحی مسئول پیشین این سازمان قدردانی کرد.

وی از تلاش های سرهنگ رضایی در ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان و فعالیت های جهادی حوزه بسیج دانش آموزی شهدای عشایر نیز تقدیر کرد.

گلستانی فر در ادامه به ظرفیت و توان گروه های جهادی بسیج دانش آموزی در شاداب سازی مدارس، کمک به دانش آموزان و خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت:گروه های جهادی بسیج دانش آموزی فعال و خودجوش در ماموریت های مختلف فرهنگی، تربیتی و عمرانی در سطح مدارس تلاش می کنند که نیازمند حمایت جدی از طرف دستگاه ها و بسیج سازندگی هستند.

در ادامه سرهنگ حسن رضایی از زحمات  سرگرد پاسدار سعادت صالحی نیا مسوول پیشین سازمان بسیج دانش آموزی استان تقدیرکرد و انتصاب سروان پاسدار گلستانی فر به سمت مسئول بسیج دانش آموزی استان را تبریک گفت.

وی مطالبی را در اهمیت توجه به قشر دانش آموز در استان بیان کرد و از آمادگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه فتح برای همکاری با بسیج دانش آموزی در ماموریت های مختلف خبر داد.

دیدار مسوول بسیج دانش آموزی استان با مسوول بسیج سازندگی سپاه فتحدیدار مسوول بسیج دانش آموزی استان با مسوول بسیج سازندگی سپاه فتحدیدار مسوول بسیج دانش آموزی استان با مسوول بسیج سازندگی سپاه فتح

 

ارسال نظرات