رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: مستند عبدالواحد روایتی از زندگی و واقعه‌ شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی، در شهرستان خاش رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۷۰
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی سیاسر امروز در حاشیه سالگرد شهادت مولوی ریگی اظهار کرد: مستند "عبدالواحد" روایتی از زندگی و واقعه‌ شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی، امروز در مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت این مولوی والا مقام در شهرستان خاش رو نمایی شد. 

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان افزود: ساخت این مستند سال گذشته توسط حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان، به تهیه کنندگی مرتضی خسروی و کارگردانی سعید فوداجی انجام شد و پس از طی مرحله‌ی تدوین و نهایی سازی به مناسبت نخستین سالروز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی رونمایی شد.

وی بیان کرد: در این مستند تلاش شده است تا با به تصویر کشیدن چهره‌ی جهادی و انقلابی مولوی شهید ریگی و همچنین خصوصیات اخلاقی ایشان از زبان معتمدین، شاگردان و خانواده، عموم جامعه را بیشتر با شخصیت ایشان آشنا کرد. 

سیاسر گفت: این مستند برای نخستین بار در حاشیه مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و برای آحاد جامعه نیز روز سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۲۰:۱۵  از طریق شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار