مدیر کل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد باحضور به همراه جمعی از معاون خود از مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتح استان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۲۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این بازدید باهدف ایجاد همکاری‌ و فعالیت‌های متقابل ، به‌ویژه با محوریت تولیدات رسانه ای از جمله مستند، انیمیشن، نماهنگ و سرود در راستای دومین کنگره ملی ۱۴۰۳ شهدای استان صورت گرفت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان از خانه های این مرکز همچون خانه فیلم و نمایش، خانه نماهنگ و سرود، خانه هنرهای دیجیتال، خانه طراحان، سالن سینماتک و سالن تخصصی ضبط برنامه بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان در جریان این بازدید، به معرفی بخش‌های مختلف این مرکز، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در زمینه‌ی تولیدات فرهنگی هنری (ملی، مذهبی، مناسبتی، تبلیغاتی)، پرداخت و تأکید کرد: تلاش شده تا این مرکز در زمینه همکاری با هنرمندان و تولیدات استان نقش موثری داشته باشد.

محمد دانشی، مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج نیز در حاشیه این بازید افزود با توجه به ظرفیت کم‌نظیری که با وجود این مرکز در حال حاضر در استان موجود است امیدواریم زمینه جذب و ساماندهی و بهره گیری از توان هنری هنرمندان بومی استان را نسبت به قبل افزایش داده و تولیدات فاخری نه در سطح استانی بلکه در سطح ملی به منصه ظهور و بروز برسانیم.

دانشی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال آینده گفت: مرکز آفرینش های هنری بسیج پذیرای تمامی هنرمندان متعهد و انقلابی در تمام حوزه های هنری می باشد و متعلق به تمامی هنرمندان این استان است ، دوستداران و فعالین عرصه هنر می توانند از ظرفیت منحصر به فرد این مرکز نهایت بهره و استفاده را ببرند.

بازدید مدیر کل صدا و سیمای استان از مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتحبازدید مدیر کل صدا و سیمای استان از مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتحبازدید مدیر کل صدا و سیمای استان از مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتح

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار