خبرهای داغ:
مصاحبه با برگزیده جشنواره مالک اشتر و پایگاه اسوه جنت روستای زفره شهرستان فلاورجان
کد خبر: ۹۵۶۲۵۸۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، خواهر بسیجی لیلا کریمی فرمانده پایگاه جنت حوزه حضرت معصومه (س) که در جشنواره مالک اشتر رتبه اول را کسب نمودند.

 سلام ، لطفا خودتان را معرفی کنید، اینجانب  لیلا کریمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جنت حوزه حضرت معصومه (س) تابع سپاه فلاورجان هستم که در جشنواره مالک اشتر رتبه اول را کسب نمود.

 شما به عنوان یک فرد بسیجی از بسیج و فرد بسیجی چه تعریف دارید؟

بسیج یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی و کارزار در این دنیای پرآشوب و فتنه است و بسیجی بودن یعنی آگاهی از رمز و راز این کارزار و آماده ساختن خود برای دست و پنجه نرم کردن با موانع و مشکلات و فراهم کردن شرایط زندگی  پاک و زیبا در دنیایی سرشار از مسئولیت و تعهدی که دارد .

به نظر شما یک فرد بسیجی باید دارای چه خصوصیات اخلاقی شاخصی داشته  باشد؟

بسیجی کسی است حسن خلق داشته باشد و مهمترین مؤلفه جذب مردم به تشكیلات بسیج برخورداری نیروهای بسیجی به این صفت پسندیده است كه به عنوان یك رفتار مطلوب در میان نیروهای بسیجی رایج است.

پایگاه شما در چه زمینه ای رتبه اول را کسب نمود ؟

پایگاه مقاومت بسیج روستای زفره در زمینه های فرهنگی ، فضای مجازی برگزاری کلاس های سرود برای نوجوانان و برگزاری حلقه های صالحین توانست در جشنواره مالک اشتر رتبه برتر را کسب نماید.

شما به عنوان یک فرمانده پایگاه مقاومت بسیج چه توصیه ای به افراد جامعه می نمایید.

توصیه من این است که با اخلاص و توکل در پایگاه جهت خدمت نمودن به همنوعان خود مشغول به کارباشند و هرکس هر کار و خدمتی انجام می دهد فقط برای رضای خداوند باشد و برای پیشبرد و آبادانی شهر و روستا و حتی کشور خود با جدیت کوشش و تلاش نماید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار