به مناسبت روز دانشجو و با حضور معاون سیاسی و امنیتی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان، سرپرست و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مراسم جشنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۵۱۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، دراین مراسم ابتدا سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان در سخنانی ضمن گرامی داشت روز دانشجو، به  این فرمایش از رهبر معظم انقلاب در خصوص دانشجو و قشر دانشجویی که فرمودند برداشت و توقع بنده و نظام اسلامی از جماعت دانشجو این است که فکر می کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیار مسلمان است، متدین است برداشت و توقع بنده و نظام اسلامی از جماعت دانشجو این است که فکر می کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیار مسلمان است، متدین است اشاره نمود و گفت: بدون شک جنبش دانشجویی و جایگاه پرافتخار دانشجویان در ایران مرهون مجاهدت و فداکاری دانشجویان گرانقدری است که با خون خود نهال استقلال طلبی و استکبار ستیزی را آبیاری کردند. سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان از دانشجویان به عنوان دیده بانان همیشه بیدار جامعه درخواست نمود تا همواره  اتفاقات پیرامون خود را سنجیده و ریز بینانه رصد نمایند.

سپس معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت و به بیان واقعه تاریخی 16 آذرماه پرداخت و گفت امیدواریم همه شما دانشجویان با تاسی از همین دانشجویانِ واقعه 16آذر ماه،  برای تعالی و پیشرفت کشور نقش آفرینی نمایید.

سید جواد هاشمی مهر افزود: دانشجویان ما خوشبختانه بیدار و آگاه هستند و  شما عزیزان باید سیاسی باشید ولی سیاست زده نشوید. معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان به دانشجویان توصیه نمود با تحقیق، مطالعه و پژوهش به حل مسائل و مشکلات جامعه بپردازند.

وی ابراز داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی اقتدار مردم نهاد است و این پیشرفت و اقتدار  مرهون عالمان، دانشجویان و هم قطاران شما عزیزان می باشد.

هاشمی مهر افزود: دولت از دانشگاه‌های فنی و حرفه ای و رشته های این دانشگاه توجه  و حمایت می کند و بهترین رشته هایی که مورد نیاز جامعه می باشد، رشته های  این دانشگاه است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان در بخش پایانی سخنان خود به بحث انتخابات پیش رو در کشور یعنی انتخابات دوازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره  مجلس خبرگان اشاره نمود و گفت حضرت آقا 4 شاخصِ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت  برای این انتخابات بیان نمودند و انتظار می رود که همه کمک کنید، تا بتوانیم انتخابات خوب، پرشور، سالم و با حضور حداکثری داشته باشیم، چون  هر چه پشتوانه رای مردم بیشتر باشد اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می شود که قطعاً همینطور خواهد شد.

گفتنی است برپایی نمایشگاه کتاب،  برنامه های شاد موسیقی، تئاتر و اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقات ورزشی، فرهنگی و..  از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم برگزار شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار