امام جمعه خاش گفت:رژیم صهیونستی با این جنایت‌هایی که انجام می دهد پایان خود را رقم می زند چرا که این وعده الهی می باشد که ظلم‌ باقی نمی ماند و مستضعفین پیروز می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۸۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج ازتفتان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت:رژیم صهیونستی با این جنایت‌هایی که انجام می دهد پایان خود را رقم می زند چرا که این وعده الهی می باشد که ظلم‌ باقی نمی ماند و مستضعفین پیروز می شوند.

امام جمعه خاش در ادامه افزود:شما دانش آموزان این را بدانید ایمان و توکل به خداوند متعال در هر کاری باعث می شود موفقیت در آن راه حاصل شود و دلیل این که می گوییم فلسطین قطعا پیروز خواهد شد به خاطر این هست که مردم مظلوم فلسطین در مسیر مبارزه خود ایمان و توکل به خداوند را با تمام وجود دارند و همین ایمان و توکل رمز پیروزی مردم مظلوم فلسطین می باشد.

حجت‌الاسلام دهقان گفت:همه شما دانش آموزان با مطالعه زیاد پیرامون فلسطین ،دانش و اطلاعات خود را بالا ببرید و اجازه ندهید تا دشمن با اتکا به فضای مجازی و اطلاعات نادرست افکار شما را منحرف سازد چرا که امروز فلسطین یک مسئله مهم در جهان اسلام می باشد و دشمنان می خواهند این مسئله را بی اهمیت نشان دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار