خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا(س) ناحیه خرمشهر به منظور توانمندسازی مربیان و سرگروههای شجره صالحین و معلمان فرهیخته پایگاههای خود اقدام به برگزاری دوره "داناشو و تواناشو" نمود.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۶۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ خانم پیل افکند فرمانده حوزه مقاومت بسیج خرمشهر از لزوم اجرای دوره های توانمندسازی شبکه مدیریتی صالحین و مهارت افزایی ارکان مدیریتی(فرماندهان) وتربیتی(سرگروههای صالحین و عرصه های نقش آفرین بسیج) خبر داد.

وی افزود؛ برای توانمند نمودن متربیان ابتدا باید این ارکان تربیت شوند و زمینه های رشد و ارتقای سطح علمی و مهارتی آنان با برگزاری دوره های تواناشو افزایش یابد تا ان شاء الله در نتیجه آن به ارتقا و رشد سطح معرفتی و بینش متربیان امیدوار باشیم.

ایشان در ادامه گفت؛ به همین منظور تعداد ۲۵ نفر از سرگروه ها، مربیان و معلمان عرصه های نقش آفرین را در این دوره یک روزه دعوت کردیم تا با شرکت در کلاسهای استاد برجسته و مجرّب شهرستان خانم امیدی زمینه ی این هدف را فراهم کرده باشیم، هر چند لازم است برای رسیدن به این هدف دوره های بیشتری برگزار کنیم و اساتید مجربی را از استان و کشور بدین منظور دعوت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار