مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح به همراه جمعی از اصحاب رسانه عصر امروز به مناسبت سالروز شهادت خداعفو عبدیانی تصویربردار هم استانی رسانه ملی بر مزار ایشان حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۱۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان و خبرنگاران حاضر در این برنامه در ادامه با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

۱۵ آذر، هجدهمین سالروز شهادت شهید خداعفو عبدیانی؛ تصویربردار کهگیلویه و بویراحمدی رسانه ملی (شبکه خبر) در سانحه سقوط هواپیمای c130 خبرنگاران است.

15 آذر ماه سال 84 حدود ساعت 14 هوایپمای سی 130 که از تهران به سمت بندرعباس در حرکت بود در اثر نقص فنی سقوط کرد.

مسافران هواپیما تعدادی از خبرنگاران و نیروهای نظامی بودند که قرار بود در یک رزمایش شرکت کنند، خلبان مشکل فنی را حدود هشت دقیقه پس از برخاستن اعلام و درخواست فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد را بیان می کند، به هنگام نزدیک شدن به باند با استفاده از سامانه ابزار فرود، هواپیمای سی130 به یک مجتمع مسکونی 10 طبقه در منطقه مسکونی آذری برخورد کرد در این پرواز 128 نفر شهید شدند که یکی از آنها شهید خداعفو عبدیان بود.

تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهید خدا عفو عبدیانی + ( تصاویر )تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهید خدا عفو عبدیانی + ( تصاویر )تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهید خدا عفو عبدیانی + ( تصاویر )تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهید خدا عفو عبدیانی + ( تصاویر )تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهید خدا عفو عبدیانی + ( تصاویر )تجدید میثاق اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با شهید خدا عفو عبدیانی + ( تصاویر )

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار