خبرهای داغ:

راه اندازی اردوی راهیان نور مجازی در مدارس استان سمنان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از راه اندازی اردوی راهیان نور مجازی در مدارس استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۱۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

 مجتبی لطفی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، از راه اندازی اردوی راهیان نور مجازی  با رویکرد نمایش دستاورد های  پیشرفت و امید کشور در مدارس استان سمنان خبر داد.

وی افزود: راهیان نور مجازی به مدت سه روز در بستر سکوی شاد در سراسر مدارس استان با برنامه های متنوع از جمله روایتگری، مسابقه فرهنگی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور و در یادمان های علقمه، اروند، خرمشهر و شلمچه به نمایش گذاشته شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان اظهار کرد : نکته کلیدی برای زائران راهیان نور معرفت و آگاهی دانش آموزان نسبت به گنجینه های دفاع مقدس می باشد و نرم افزار قدرتمندی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

لطفی خاطرنشان کرد: پخش زنده این برنامه در کانال راهیان نور و کانال پرورشی و فرهنگی استان سمنان و سایر کانال های بسیج دانش آموزی استان نیز در حال انجام است.

وی از رویکرد جدید راهیان نور در قالب توجه به دستاوردهای علمی و صنعتی کشور در مجموعه های پالایشگاهی، بازدید از سد کرخه خبر داد و اردوهای راهیان پیشرفت را تکمیل کننده پازل تبیین و تشریح کارآمدی نظام برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار