زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از پیگیری اخذ مجوز برای احداث دو خوابگاه ۶۰۰نفره در سایت دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۱۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

پیگیر اخذ مجوز برای احداث دو خوابگاه ۶۰۰نفره هستیم

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتر حسن بختیاری در مراسم روز دانشجو که در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: در حال پیگیری برای اخذ مجوز احداث دو خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰نفر یکی مختص دانشجویان دختر و دیگری مختص دانشجویان پسر و همچنین ایجاد خوابگاه برای دانشجویان متأهل هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه در سال گذشته با اخذ تسهیلات، اقدام به خرید یک واحد خوابگاه برای افزایش رفاه دانشجویان کرد، گفت: این خوابگاه تا یک ماه آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود و بخشی از دانشجویان در آنجا مستقر خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به مشکلات اجرایی پروژه سلف سرویس دانشگاه، افزود: در حال حاضر این مشکلات حل شده و مجوز این پروژه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اخذ شده است و اجرای آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی به موفقیت دانشگاه در اخذ مجوز ۱۵ رشته تحصیلی در مقاطع فوق تخصصی، تخصصی، Ph.D، کارشناسی ارشد و کارشناسی اشاره کرد و گفت: برگزاری آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در سال گذشته به دانشگاه علوم پزشکی زنجان واگذار شد که نشان از اعتماد وزارت متبوع به این دانشگاه و صلاحیت علمی و آموزشی دانشگاه دارد.

دکتر بختیاری از تلاش برای ایجاد مرکز جامع آزمون در پردیس دانشگاه خبر داد و افزود: پارک علم و فناوری و همچنین پژوهشکده سلامت و بیماری‌های متابولیک دانشگاه در مراحل پایانی است و در آستانه افتتاح و بهره‌برداری قرار دارد.

وی به دانشجویان توصیه کرد فرصت را برای حداکثر بهره‌برداری علمی و مهارتی در دوران تحصیل دانشگاهی مغتنم بدانند و ادامه داد: هرچه بار علمی و مهارتی بیشتری را در این دوران دریافت کنید، قطعا در آینده موفق‌تر خواهید بود و خدمات ارزنده‌تری به جامعه ارائه خواهید داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: دوران دانشجویی فرصتی برای شکل‌گیری شخصیت و ارتقاء بینش اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی دانشجویان است و باید نهایت بهره از این فرصت برده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار