خبرهای داغ:
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان: ۲۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۵۵
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، میثم آذرسا درخصوص تعداد واحد‌های آماده تحویل به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: حدود ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان امسال به متقاضیان واگذار خواهد شد.


وی با بیان اینکه در بحث آماده‌سازی‌ها هم اولویت ما این است که برای این ۲۰۰ واحد همه آماده‌سازی‌ها انجام شود، افزود: به همین دلیل مشخصات این سایت‌ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داده‌ایم که شرکت‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع برق استان و شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان شرکت‌های خدمات رسان تأمین اعتبار مالی شوند تا آن‌ها نیز در زمینه فاضلاب و تامین برق اقدامات لازم را انجام دهند.

آذرسا ادامه داد: دیگر شرکت‌های خدمات رسان هم مثل شرکت گاز و مخابرات به لحاظ اعتباری مشکلی ندارند و به تعهدات خود عمل می‌کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان درخصوص شهر‌هایی که این تعداد واحد مسکونی در آن‌ها به متقاضیان واگذار می‌شود، می‌گوید: در حال حاضر شهر‌های اندیمشک، اهواز و برخی از شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر بیشترین تعداد واحد مسکن ملی قابل افتتاح تا پایان سال را دارند.

به گفته آذرسا؛ امسال ۴۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان تحویل داده شده است و پیش‌بینی ما روی ۱۶۰ واحد مسکونی است که تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار