خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر عامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تبیین یعنی یک نفر کاری انجام دهد که هزاران نفر را خوشحال کند.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۸۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان با اشاره به جهاد تبیین و مسئولیت‌هایی که بر عهده عموم مردم و جمع کنشگران فرهنگی است گفت: دو سال از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گذشته است لذا باید نکته‌های مهمی که مختص جهاد تبیین است مورد توجه قرار گیرد و به آن‌ها پرداخته شود.
او افزود: کنشگران فرهنگی کار‌های بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهند که باید با روایتگری مناسب آن را مطرح و دیگران را مطلع نمایند.
مدیر عامل بنیاد هدایت بیان کرد: جهاد تبیین یعنی یک نفر کاری انجام دهد که هزاران نفر را خوشحال کند.
حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه ما بتوانیم کار‌های ارزشمند را اشاعه و در فضای مجازی و حقیقی منتشر کنیم و به مقابله با کسانی برویم که تبلیغات سو علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کنند.
مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تایید به اینکه کار‌های جهاد تبیین باید پیوست روایت داشته باشد گفت: روایتگری با خبر بسیار متفاوت است لذا لازم است در انعکاس کار‌های انجام شده عزم و اراده را منعکس کنیم تا آن موضوع به دل مخاطبان بنشیند.
حجت الاسلام میرمحمدیان ادامه داد: جهاد تبیین با سایر جهاد‌ها مانند جهاد همدلی و غیر تفاوت‌هایی دارند که می‌توان به مبارزه با دشمن اشاره کنم، اگر در جهاد تبیین دشمن را درست ترسیم نکنیم جهاد تبیین نیست در جهاد تبیین باید دشمن را به درستی نشان دهیم تا مبارزه با آن به درستی انجام شود و این موضوع به هیچ عنوان نباید شعاری باشد و عملیاتی آن مدنظر است.
در این نشست رئیس حوزه علمیه خواهران شاهرود و تعدادی از مبلغات مسائل، موارد و اقدامات خود را در حوزه جهاد تبیین عنوان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها