مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: امامان انقلاب ماموریت های سنگینی را برای سپاه ترسیم کرده اند و ما باید این امانت را به نسل های بعدی منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۴۶
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران  در اولین سخنرانی خود در جمع فرماندهان ، ائمه جمعه و جماعات، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا، گفت: اصالتا اهل آذربایجان غربی، پرورش یافته شهر قزوین و فرزند ایران هستم و افتخار می کنم در شهری زندگی کردم که شهر شهیدان است . وی افزود: خدا را شاکرم که در این مقطع از عمرم به بنده توفیق عنایت کرد که در زیر پرچمی خدمت کنم که به نام سید و سالار شهیدان عالم حضرت سیدالشهدا(ع) منقش است.

حجت‌الاسلام   معبودی  اظهار داشت: امامان انقلاب ماموریت های سنگینی را برای ما ترسیم کرده اند که انجام آن بدون عنایت خداوند و دعای حضرت ولی عصر(عج) و همدلی و همکاری شما عزیزان میسر نخواهد بود. وی با اشاره به اینکه سپاه یک نیروی مکتبی  انقلابی است، ادامه داد: ما رسالت مهمی بر عهده داریم و سپاه را با همان شناسنامه ای که امام عزیز و رهبری عظیم الشان تعریف کردند باید به نسل های بعدی تحویل دهیم.  و وظیفه داریم بسیج را به عنوان لشکر مخلص خدا و شجره طیبه به گونه ای هدایت کنیم که قله های ترقی و پیشرفت و موفقیت را همچون گذشته طی کند.

 آیین تکریم و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه استان حجت‌الاسلام طیبی فر جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ، حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ، حجت الاسلام رعایتی مسئول امور روحانیون ، سرتیپ‌دوم پاسدار رستم‌علی رفیعی آتانی فرمانده  سپاه صاحب‌الامر قزوین و حجت الاسلام علی مراد یوسفی   مسئول   دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر و جمعی از فرماندهان، مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نواحی استان تهران، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا در سالن شهید جنگروی فرماندهی سپاه استان برگزار شد.  

در این مراسم از حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تجلیل   شد. حجت‌الاسلام معبودی پیش از این در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر قزوین مشغول خدمت بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار