یک کارشناس سیاسی گفت: سیادت سیاسی ایران به دلیل قدرت رسانه‌ای بنگاه‌های دروغ پراکنی غرب مغفول مانده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۸۰
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شاکر قوامیان کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: دسترسی فلسطینی‌ها به زیرساخت‌های مخابراتی، اطلاعاتی و فناوری‌های الکترونیکی رژیم صهیونیستی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در عملیات طوفان الاقصی ضربات مهلکی را بر پیکره رژیم غاصب اسرائیل وارد کرد. 

قوامیان اظهار کرد: در جنگ ۶ روزه اعراب در سال ۱۹۶۷ بر علیه اسرائیل آنچه که باعث شکست کشورهای عربی شد، پاره ای از اشتباهات در ارزیابی قدرت اسرائیل و موقعیت خویش و معادلات و معاملات سیاسی دو ابرقدرت غرب و شرق و نیز اختلاف و رقابت میان سران عرب و تکیه بر شعارهای ناسیونالیستی بود.

 وی عدم تحلیل درست نظامی حتی در شیوه نگهداری از تجهیزات، ادوات نظامی، ناتوانی در پیش‌بینی رفتار دشمن را می‌توان از دلایل شکست اعراب در جنگ ۶روزه دانست و ابراز کرد: امروز می‌بینیم که کشورهای عربی نتوانسته‌اند آن پشتیبانی موثر دیپلماتیک را از مردم مظلوم فلسطین در عمل اجرایی نمایند و اصلی ترین علت آن سابقه تاریخی شکست مفتضحانه اعراب در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ اسرائیل می‌باشد. 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تجربیات نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس که همزمان با چندین کشور در جنگ بود، از دلایل واهمه دشمنان از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی بیش از گذشته مولفه‌های قدرت را در کالبد خود نهادینه نموده و جبهه مقاومت در منطقه و آزادی‌خواهان عالم در اقصی نقاط دنیا، انقلاب اسلامی ایران را الگوی مقاومت، پایداری و اقتدار می‌دانند.

 قوامیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیروزی جبهه مقاومت در عملیات بزرگ طوفان الاقصی شاهد نابودی صهیونیسم بین الملل و تغییر بنیادین در نظم نوین جهانی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات