فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: رژیم غاصب صهیونستی احساس می کند که با کشتار گسترده مردم مظلوم غزه می تواند حماس و مقاومت را تهدید یا آن را حذف کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۷۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

سرتیپ دوم پاسدار امین رسولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد،
با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار گسترده مردم مظلوم غزه اظهارکرد: این رژیم کودک کش با ارتکاب این اقدامات ددمنشانه و خون آشام، منفورتر از قبل شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه بیان داشت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند موضوع جنگ غزه و اسرائیل نیست، بلکه تقابل جبهه حق و باطل است.

سردار رسولی ادامه داد: رژیم صهیونستی احساس می کند با کشتار گسترده مردم می تواند تهدید حماس و مقاومت و دفاع مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین را حذف نماید، غافل از اینکه این مقاومت یک تفکر است و آن را نمی توان به این راحتی از بین برد.

وی تصریح کرد: اخیراً ملاحظه می شود که چگونه افراد صاحب نفوذ که دارای روحیه آزادی خواهی هستند در رسانه های عمومی و شبکه های اجتماعی در سطح جهان چگونه در مقابل اقدامات ظالمانه اسرائیل موضع گرفته و این اقدام خصمانه را محکوم کرده اند.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر یادآور شد: وعده خداوند متعال است که ظلم ماندنی نخواهد بود و خواهد رفت و حق جای آن را خواهد گرفت و ان شاالله با توجه به مقاومت مردم غزه و نصرت الهی پیروزی حتمی از آن فلسطین خوهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار