اعضای مجمع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۸۸
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، نشست اندیشه ورزی و تجلیل از اعضای مجمع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد پس از کسب عنوان ریاست پنجمین مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور و بازگشت از تهران با حضور سردار حمیدخرم دل فرمانده سپاه فتح و سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در یاسوج برگزار شد.

در این نشست علی لاهوتی، رئیس پنجمین مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور و مریم مرادی،رئیس مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را در حوزه دانش آموزان استان مطرح کردند.

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان نیز در این نشست از اهمیت توجه به قشر دانش آموز و برنامه ریزی دقیق برای این قشر تاکید کرد و در ادامه هم از دانش آموزان بسیجی با هدایایی تجلیل شد.

تجلیل فرمانده سپاه فتح با دانش آموزان بسیجی افتخار آفرین کهگیلویه و بویراحمدتجلیل فرمانده سپاه فتح با دانش آموزان بسیجی افتخار آفرین کهگیلویه و بویراحمدتجلیل فرمانده سپاه فتح با دانش آموزان بسیجی افتخار آفرین کهگیلویه و بویراحمدتجلیل فرمانده سپاه فتح با دانش آموزان بسیجی افتخار آفرین کهگیلویه و بویراحمدتجلیل فرمانده سپاه فتح با دانش آموزان بسیجی افتخار آفرین کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار