فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه و مراسم‌های تبیینی و فرهنگی در جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به نحو مطلوب است اما باید به اقتضای شرایط تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۸۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به گستره خدماتی که از طریق مجموعه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی به طیف وسیعی از مردم ارائه می‌شود، باید سهل‌الوصول ترین شرایط برای دریافت این خدمات و تکریم شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بنا بر گزارش‌ها، برگزاری برنامه و مراسم‌های تبیینی و فرهنگی در جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان به نحو مطلوب است اما باید به اقتضای شرایط تقویت شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از حیث عملکردی و رضایت‌بخش بودن اقدامات، مجموعه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در استان روند رو به رشدی دارد و باید تقویت شود.

دیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی سیستان و بلوچستان در این دیدار به بیان عملکرد این اداره کل پرداخت و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌ اشتغال، حمایت از نیروی کار و کمک به ارتقای بهره‌وری واحدهای اقتصادی، تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پشتیبانی و نظارت تعاونی‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف، از کارکردها و رسالت‌های اصلی تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی است‌.

خلیل احمد سلامی به برنامه های در نظر گرفته شده در حوزه فرهنگی جامعه کار و تولید نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدهای رهبر انقلاب مبنی بر تبیین صحیح و مداوم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، سلسله جلسه های جهاد تبیین با سر فصل های مختلف برای کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه در طی سال انجام شده و می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار