دوره توانا به منظور توانمند سازی گروه های جهادی به مدت دو روز در شهرستان گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۶۹
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سید کرامت وفانژاد مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی در خصوص دوره توانا گفت: در این دوره دو روزه دانشجویان جهادگر به صورت کارگاهی و عملی با اردوی جهادی مطلوب، مدیریت تشکیلات در اردوی جهادی ، اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری در اردوهای جهادی آشنا شدند.

سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین و در جمع گروه های جهادی با بیان اینکه امروز دور هم جمع شده‌ایم تا هم تقدیر و تشکری از شماها باشد و هم برنامه‌ریزی خوبی برای آینده داشته باشیم عنوان کرد: گروه های جهادی نقش بسزایی در کمک به قشر ضعیف جامعه دارند.

صالحی‌نیا گفت: گروه های جهادی در این ایام سنگ تمام گذاشتند و از همه خواهران و برادران بسیجی گروه های جهادی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: گروه های جهادی زحمت کش و تلاش‌گر هستند و در عمران و آبادی مناطق کم برخوردار نقش به سزایی دارند باید از این قشر جهادی نهایت استفاده را کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: تلاش و سختی های بسیجیان جهادی جای تقدیر و تشکر دارد چون بسیاری از سختی را تحمل کردند تا مشکلی از مشکلات مردم را کم کنند.

وی عنوان کرد: امروز کار جهادی یک ضرورت و یک ظرفیت است

سرهنگ  حسن رضایی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان هم در این دوره گفت: انقلاب ما انقلابی جهادی بود و ما با جهاد به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: در گروه های جهادی خودشناسی اولین چیزی است که انسان به آن می رسد و در کار جهادی انسان درد مردم را درک می کند و در بحث کار و کمک به مردم و جامعه بیشتر تلاش می‌کند.

رضایی گفت: وظیفه دانشجوی انقلابی و جهادی کار جهادی و کمک به همنوعان است.

برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)برگزاری دوره توانا توسط بسیج دانشجویی در گچساران +( تصاویر)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار