رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پر برکت امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی است که باید به‌درستی به نسل‌های بعد منتقل شود.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۱۸
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در آیین تجلیل از بانوان بسیجی پایگاه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور تشکیل بسیج را یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پر برکت امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای زنده نگه‌داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمند است.

 وی افزود: همان بسیجیانی که در سال‌های دفاع مقدس در رکاب امام خمینی (ره) بودند، امروز با همان اخلاص در رکاب مقام معظم رهبری در خدمت به ایران و مردم فعالیت دارند.

 عدیده با اشاره به اینکه بسیج سبک جدیدی از جنگیدن را در دوران دفاع مقدس به دنیا ارائه کرد، توضیح داد: در دوران دفاع مقدس بسیج توانست باروحیه جهاد و ایثار کمترین تجهیزات و تکیه بر توان داخلی و باور به توانستن، در مقابل تمام دنیای استکبار بایستند و برگ زرینی در تاریخ کشور رقم بزند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، بسیج را یکی از بازوهای مهم و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران نامید و خاطرنشان کرد: آنچه در انقلاب اسلامی و خط مقاومت در منطقه اهمیت دارد و انقلاب ایران و محور مقاومت را در منطقه حفظ و تقویت کرده، بسیج و سازمان‌های مشابه آن است.

 گفتنی است، در این مراسم از بانوان بسیجی با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار