خبرهای داغ:
با حضور فرماندهی وشورای لشکر14امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) تیران وکرون

آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) با حضور فرماندهی و شورای لشکر14امام حسین(علیه السلام)، امام جمعه شهرستان، روحانی گردان و جمعی از مسئولان در محل خود گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۰۲
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین( علیه السلام)، در ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) ومصادف با هفته بسیج، آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) با حضور فرماندهان لشکری و نواحی انجام شد.

در ابتدای این برنامه پس از تلاوت قرآن فرمانده گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام) ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به همه حاضرین یاد وخاطره فرمانده قبلی گردان سردار شهید عبدالرضا مجیری را گرامی داشت و به اهمیت جایگاه شهدا و بسیجیان شهید اشاره کرد و گفت: تا امروز، هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب خالی کند.

فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) در این آیین با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، گفت: سپاهیان این فرمایش امام راحل را از اول انقلاب و تشکیل سپاه با کارنامه درخشان خود ثابت کردند، علیرغم اینکه تمام توطئه های دشمن که هزاران توطئه علیه انقلاب اسلامی ازجمله توطئه امنیتی، سیاسی ،فرهنگی، نظامی و ... همه را ترکیب کرده و نتوانسته انقلاب اسلامی را شکست بدهد و دلیل این هم پیوند بین امام و امت بوده است.

فرمانده لشکر نقش سپاه در برقراری این نظام را اساسی خواند و افزود: موفقیت های سپاه در تمامی عرصه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، باعث استیصال دشمن شده است و این از دلایل اصلی دشمنی استکبار جهانی با این نهاد مقدس است، بزرگترین هدف انقلاب اسلامی ایران در جهت رسیدن به آرمان هایش، تشکیل جامعه نوین اسلامی است و لازمه آن تشکیل محلات اسلامی به مرکزیت مساجد و پایگاههای مقاومت است و برای همین دشمن مساجد را هدف گرفته تا با تضعیف ایمان و اعتقادات، جوانان ما را از مسیر انقلاب منحرف کند.

فرمانده قبلی گردان ۱۲۳امام حسین( علیه السلام) در این مراسم از زحمات تمامی پایوران بخصوص فرماندهی و اعضای شورای لشکر14امام حسین(علیه السلام) و دیگر فرماندهان نواحی و انتظامی که در طول خدمت با گردان همکاری کرده بودند تقدیر وتشکر ویژه ای نمود و در پایان ازهمه عزیزان کسب حلالیت نمود.

وی افزود: فرصت خدمت مثل ابر بهار می‌گذرد و فلسفه تودیع و معارفه تلنگری به ماست که بدانیم از فرصت خدمت به چه نحوی استفاده کرده‌ایم.

فرمانده جدید گردان ۱۲۳امام حسین(علیه السلام )در این مراسم گفـت: ان‌شاءالله بتوانم این مسئولیت را با یاری فرمانده سابق این گردان شهید گردان شهید عبدالرضا مجیری انجام دهم بطوری که شرمنده خون شهدا نشوم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار