گروه‌های جهادی به عنوان یکی از کارآمدترین نیروهای مردمی، همواره داوطلبانه در حوادث و بلایای طبیعی به کمک آسیب دیدگان شتافته اند و چراغ امید را در دل آنان روشن کرده اند.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۷۲
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هفتم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بود که سیلاب ناشی از بارش های سیل آسا روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. آوار ناشی از آن جان یکی از اهالی را گرفت و خسارات بسیاری را به اموال ساکنان وارد ساخت.
از همان ساعات اولیه بروز سیل گروه های جهادی بودند که در پاسخ به منویات رهبر معظم انقلاب به یاری سیل زدگان شتافته و اقدامات مهم و کارآمدی را در راستای کمک به مناطق سیل زده انجام داده و آلامی بر زخم‌های مردمی شدند که خانه و زندگی شان را از دست دادند.
 
 

اولین کاری که جهادگران حاضر در صحنه انجام دادند لایروبی منازلی بود که اهالی آن چشم امیدشان این بود که بار دیگر چراغ شان روشن شود.

گروهی از جهادگران که به گفته مسئول بسیج سازندگی استان تعدادشان ۱۵۰ نفر بود، مسئولیت تعمیر لوازم خانگی به جای مانده در زیر گل و لای ناشی از آوارها را بر عهده گرفتند و در این راستا هر آنچه توان داشتند به کار بستند تا بتوانند بخش عمده ای از این لوازم را تعمیر کنند تا خانواده های آسیب دیده از سیل هزینه کمتری را برای تأمین اثاث اولیه منزل متحمل شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار