سرهنگ محرابیان گفت: جهاد تبیین جنگ ترکیبی دشمن است که اوج آن و آثارش را سال گذشته مشاهده کرده‌ایم که تلنگر جدی برای همه بود.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۱۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه جهاد تبیین در امور آبفای این شهرستان با حضور سرهنگ محرابیان معاون هماهنگ کننده ناحیه زاهدان، سروان کیخا فرمانده حوزه بسیج سلمان فارسی، دهنوی مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان ، مهندس نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان، مهندس پاپلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی شرکت آبفا استان، شهرکی فرمانده پایگاه مقاومت شهید باقر اصغری آبفای زاهدان، جمعی از مسئولین و همکاران امور آب و فاضلاب برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار محرابیان، معاون هماهنگ کننده ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان در این نشست ضمن تقدیر از مدیریت امور آب و فاضلاب زاهدان در راستای خدمت رسانی و کار جهادی گفت: جز با کار جهادی و انقلابی نمی توان مسائل کشور را سامان داد، «کار جهادی» کار با برنامه، با کیفیت، پرحجم، مجاهدانه و منظم است.

وی با بیان اینکه علت وجودی جهاد تبیین و قرارگاه آن، تاکید رهبر مقام معظم رهبری بوده است، گفت: جهاد تبیین جنگ ترکیبی دشمن است که اوج آن و آثارش را سال گذشته مشاهده کرده‌ایم که تلنگر جدی برای همه بود.

سرهنگ محرابیان با تاکید بر لزوم تشکیل بیشتر جلسات جهاد تبیین، اظهار کرد: ابعاد مختلف جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت بوده است، بنابراین باید همه ابعاد در جهاد تبیین بررسی شود.

معاون هماهنگ کننده ناحیه زاهدان خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی که مهمترین آن جنگ شناختی و تغییر شناخت و ذهن، باورها و هنجارها و ارزش‌های نسل جدید کشور ایران است به طوری‌که در نسل جوان و نوجوان تلاش می‌کند از طریق تغییر ذهن‌ها، تغییر رفتار را رقم بزند و اهداف خود را پیاده کند چرا که با جنگ سخت نتوانست.

در ادامه این جلسه دهنوی مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان، اظهارداشت: امروز که عرصه جنگ غزه را می‌بینیم در می‌یابیم که دست خالی بودن و بی سلاح بودن می‌تواند چه مشکلاتی برای ما ایجاد کند.

 وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، تصریح‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مسیر درست را در حمایت از مردم فلسطین مشخص کرده است از این رو حمایت همه جانبه از مقاومت ملت فلسطین ادامه دارد.

دهنوی خاطرنشان‌کرد: زمان همه چیز را به وضوح مشخص می‌کند و خواهیم دید که رژیم پوک و کودک‌کش صهیونیستی به زودی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مهندس نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ضمن خیر مقدم‌گویی به میهمانان حاضر در جلسه، گزارش کاملی از خدمات انجام شده توسط این امور در شهر و روستاهای تحت پوشش آبفای زاهدان ارائه نمود.

ارسال نظرات