خبرهای داغ:
توسط گردان۱۰۹ امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

دیدار با خانواده سردار شهید محمدرضا عطایی

به مناسبت هفته بسیج و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه دیدار با خانواده سردار شهید محمدرضا عطایی همراه با خاطره گویی با حضور خانواده شهید و رزمندگان گردان۱۰۹ امام حسین(علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۷۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان گردان۱۰۹ امام حسین(علیه السلام)  به مناسبت هفته بسیج با خانواده سردار شهید محمدرضا عطایی (شهید دفاع مقدس) دیدار و یاد و خاطر شهدای سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

فرمانده گردان۱۰۹ امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: بسیجی واقعی کسی است که چشم بر حقایق نبسته و تا آخرین قطره خون خود از مظلوم دفاع خواهد کرد ، نه طرف ظالم است و نه دستش به خون مظلوم آلوده.

این فرمانده در خصوص شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) افزود:فاطمه (سلام الله علیها) صبر لایزال نبوی بود که در هیأت عفتی سر به فلک کشیده، چادر به سر می‏ کشید و در کوچه‏‌های مدینه، در تمام رهگذر‌های هستی حضور خدا را به کائنات، یادآور می‏شد سیلی ستم و تازیانه کینه را به جان خرید تا هجوم تندبادِ انکار، شمع یک ‏تنه حقیقت را خاموش نکند.

در این دیدار‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید گرانقدر، خانواده شهید با بیان خاطراتی از بزرگی‌ها و روح بلند ملکوتی آن‌ها یاد کرد.

این فرمانده در ادامه گفت: ما به این دلیل به دیدار شما بزرگواران آمدیم که بگوییم ما همواره مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم و همواره بایستی با محوریت شهدا برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی اجرا شود تا جوانان بتوانند انس و رابطه قویتری با شهدا وسیره شهدا داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار