مسئول قرارگاه اجتماعی ناحیه مالک‌اشتر مشهد گفت: هم‌زمان با هفته بسیج و در راستای محرومیت‌زدایی ۳۰۰ بسته معیشتی توسط این ناحیه بین خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۳۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، علی غلامی اظهار کرد: قرارگاه کارزار شیفتگان خدمت به مناسبت هفته بسیج در محلات کم‌برخوردار و محروم حاشیه شهر شامل عمار و یاسر با عنوان «محلات کرامت» طرح‌های متنوعی از جمله تهیه و  توزیع سبد معیشتی، اهدای ۲ سری جهیزیه، ۲ سری سیسمونی، انجام مشاوره‌های حقوقی، پزشکی، خانواده و... را اجرا کرده است.

وی افزود: این طرح هم‌زمان با هفته بسیج آغاز شده و در تلاش هستیم در تمام ایام سال طرح را در راستای رفع محرومیت در تمام مناطق کم‌برخوردار استان ادامه دهیم.

غلامی ادامه داد: دغدغه گروه‌های جهادی و خیرین مردمی این بوده تا بهترین خدمت را به مردم کم‌برخوردار حاشیه شهر در هر زمینه‌ای شامل آموزش، عمرانی، ورزشی، فرهنگی و... ارائه کنند.

وی با اشاره به مطالبات مردمی نواحی حاشیه شهر مشهد اعلام کرد: بر اساس مطالبات مردمی از مسئولین شهرداری و ادارات دعوت شده تا با حضور در جمع مردم تحت عنوان میز خدمت در جریان مطالبات مردمی قرار گیرند. همچنین پیگیری مطالبات نیز توسط  مدیر محله کرامت  انجام می‌شود.

خبرنگار/فاطمه باقری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار