خبرهای داغ:

نخستین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر در ملکان

تبریز- نخستین یادواره شهدای «سنگرسازان بی سنگر» با حضور مردم و مسئولان در شهرستان ملکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۷۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه ملکان، دفاع مقدس را تبلور ازخودگذشتگی و ایثارگری ملت غیور ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی، فداکاری و رهنمود‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی، توانست تمامی اقدامات مخرب دشمنان اسلام را خنثی کند.

 شاه محمدپور در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر ملکان افزود: جهادسازندگی در عرصه دفاع از خاکریز‌ها، هزاران شهید سنگر ساز بی سنگر تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: دلاورمردان جهاد با استفاده از تجهیزات عمرانی که داشتند دوش به دوش رزمندگان اسلام در زیر آتش سهمگین دشمنان در راه اسلام مبارزه می‌کردند.

امام جمعه شهرستان عجب شیر نیز گفت: سنگر سازان بی سنگر به طور مستقیم در رأس حملات رژیِم بعث عراق حضور داشتند و روحیه‌ای نشأت گرفته از کربلای حسینی آن‌ها را در اوج ایثار، فداکاری و شهادت طلبی قرار داده بود.

حجت الاسلام شربیانی تاکید کرد: هدف از برگزاری چنین یادواره‌هایی، متصل شدن به شهدایی است که با خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی در ادامه با اشاره به سه ویژگی اصلی شهدای جهاد اذعان کرد: معاد شناسی، آخرت‌گرایی و آخرت‌سازی از مهم‌ترین ویژگی‌های جهادگران در عرصه‌ی دفاع از انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار