همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۱۳ نسبت به اجرای ویژه برنامه های این هفته در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اقدام کرد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۳۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد حسین حائری، فرمانده حوزه بسیج منطقه۱۳ با اشاره به ابلاغ دستورالعمل سازمان بسیج شهرداری تهران با شعار محوری ”بسیج، امید ملت ایران“ و بر اساس روزشمار تعیین شده گفت: همزمان با فرارسيدن هفته بسيج و به منظور پاسداشت رشادتها و ايثارگريهاي دلاوران بسيجی، برنامه هاي متنوعي در قالب فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي بسيج توسط پایگاه بسیج منطقه برگزار شد.

او افزود : در گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن برگزاری مسابقه دلنوشته ، بسیجیان در درمانگاه شهرداری منطقه۱۳ حضور یافته و با توزیع گل و شیرینی از کارکنان این  مجموعه  قدردانی کردند.

محمد حسین حائری بر لزوم گرامیداشت جایگاه بسیج و نقش تعیین‌کننده و دستاوردهای این نهاد انقلابی تاکید کرد و  افزود: بسیجیان منطقه با ایجاد فضاسازی محیطی با موضوع هفته بسیج و حوادث غزه، پخش سرود و اهدا گل و شیرینی به پرسنل منطقه، دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته بسیج ، حضور در اجتماع الی بیت المقدس، برگزاری نشست بصیرتی با محوریت سیاست و مقاومت ، غبارروبی مزار شهدا ، فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشتند.

فرمانده حوزه بسیج منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: همچنین در مراسمی، از بسجیان نمونه حوزه و پایگاه ها نیز قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار