آذربایجان شرقی در میان 3 استان برتر مبادله موافقت‌نامه‌های اعتبارات عمرانی

سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: استان از حیث حجم(99 درصد) و زمان مبادله موافقت‌نامه های اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۷۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی فرجی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1402 مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان از منابع جدول ( 10 –ج ) ماده واحده قانون بودجه برابر دو هزار و 888 میلیارد تومان است که نسبت به اعتبارات ابلاغی ابتدای سال 1401 با رقمی معادل دو هزار و 52 میلیارد تومان، 41 درصد رشد داشته است.

وی افزود: با اهتمام و تلاش همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جدیت و پیگیری به موقع دستگاه‌های اجرایی، موافقت نامه های مربوط به اعتبارات ابلاغی، قبل از موعد مقرر مبادله شد و از حیث حجم و زمان انجام فرایند مذکور، استان آذربایجان‌شرقی در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.

فرجی در عین حال خاطرنشان ساخت: اعتبارات ابلاغی در قالب تعداد 247 طرح و یک هزار و 30 پروژه مبادله شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: تعداد 384 پروژه، نیمه تمام احداثی و توسعه‌ای بوده و سازمان در صدد است با اخذ تخصیص‌های حداکثری نسبت به تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه ها اقدام کند.

ارسال نظرات