به مناسبت گرانیداشت هفته بسیج برگزار شد:

نشست هم اندیشی مسئولان بسیج ورزشکاران کاشمر

نشست هم اندیشی مسئولان بسیج ورزشکاران کاشمر برگزار و ضمن تجلیل از پیشکسوتان و رؤسای هیات های ورزشی بسیج بر توسعه بازی‌های بومی و محلی در این نشست تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۱۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

نشست هم اندیشی مسئولان بسیج ورزشکاران کاشمر

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، نشست هم اندیشی مسئولان بسیج ورزشکاران کاشمر با حضور حجت الاسلام علیرضا چهکندی نژاد نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در این نشست تعامل و هم افزایی با مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشی شهرستان با بسیج انجام شد و  حجت الاسلام چهکندی نژاد به اهمیت ورزش از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره نمودند و گفتند: با توجه به ماشینی شدن جامعه اجتماعی و انسان برای سالم بودن به ورزش نیاز دارد.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشمر ادامه داد: از وظایف بسیج و مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان است که مردم را به ورزش تشویق و از دنیای مجاری خانه ها بیرون بیاورد و توسعه ورزش همگانی و همچنین بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله العالی به بازی های سنتی و بومی محلی رو بیاورند .

حجت الاسلام چهکندی نژاد در ادامه به مسأله فلسطین و مردم غزه اشاره داشته و توضیحاتی پیرامون حوادث اخیر مردم غزه و طوفان الاقصی بیان داشتند.

در پایان با تجلیل از پیشکسوتان ورزشی بسیج و روسای هیات های ورزشی بسیج با اهدای هدایایی تقدیر شد .

خبرنگار افتخاری بسیج/ محمد جعفرنژاد قوژدی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار