خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) زاهدان همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی وصندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی ومردمی را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۴۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خواهرحق نظری فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س)گفت: خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) زاهدان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور حجت السلام والمسلمین جناب آقای اکبر پور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان و جمعی از فرمانده هان و بسیجیان همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی وصندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی ومردمی را برگزارکردند.

وی افزود: در این همایش اقتصادی، حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی و لازمه حضور گروه های جهادی در این امر سخن گفتن و در اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند و طومار نامه بسیج وطوفان الاقصی را امضا کردند.


حق نظری هدف از اجرای این همایش را توجه به امر اشتغال و فعال شدن گروه های جهادی حوزه مقاومت حضرت رقیه (س) در این خصوص عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانات شان پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی را عامل شکست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران دانستند لذا ما نیز می بایست طبق بیانات مقام معظم رهبری از آنها بعنوان الگویی الهام بخش بهره برداری نماییم.


حق نظری اشاره داشت: در پایان مراسم نیز از الگوهای برتر جهادی،همان جهادگران عرصه جهاد مقاومتی که در این زمینه فعالیت های چشم گیری داشته اند با اهدای هدیه و لوح تقدیر شد.

 

ارسال نظرات