جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان، در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی، گفت: همه باید با هم برای آبادی و سازندگی ایران اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۴۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال بختیاری؛ سرهنگ امیریان خدمت به مردم را گام مهمی در تحقق مشارکت آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: خدمت به خلق خدا از مظاهر عبادت محسوب می شود،حضرت امام رحمه الله به شیوه های مختلف، مسؤولان را به هر چه بیش تر خدمت کردن به مردم تشویق می کردند.

وی، به نقش رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: رسانه و فضای مجازی در امر اطلاع رسانی نقش بسزایی دارند، خبرنگاران وظیفه سنگین در جهاد تبیین، بیان عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آحاد مردم و امید دادن به آنها را دارند.

سرهنگ امیریان، ادامه داد: اگر مردم از عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاع داشته باشند دشمنان ناکام خواهد ماند، توطئه های شوم استکباری نقش برآب می شود و جوانان امیدوار به خدمت بهتر و بیشتر می شوند.

وی ادامه داد: امسال ایران اسلامی دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را برگزار می کند، حضور حداکثری و با بصیرت مردم و در پای صندوق‌های و انتخاب شایسته ترین ها کشور را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان،در پایان عنوان کرد:رسانه‌ در جامعه نقش آفرینی می‌کنند اینان هستند که افکار عمومی را به طرف خاص سوق و هدایت می‌دهند پس چه زیباست که خبرنگاران و اصحاب رسانه با استفاده از این ابزار اثرگذار و فضای مجازی هنرمندانه به رسالت خود عمل کنند.

در پایان برنامه از فعالان و تلاشگران بسیجی در رسانه و فضای مجازی و دیگر عرصه‌های خدمت رسانی تجلیل شد.

ارسال نظرات