نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تفکر بسیجی را رمز موفقیت جهادگران عرصه سلامت کشور در دوران کرونا دانست و گفت: تلاش‌هایی که در حوزه سلامت برای تسکین آلام بیماران انجام می‌شود، فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۰۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

تفکر بسیجی، رمز موفقیت جهادگران سلامت در دوران کرونا بود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام علی خاتمی در همایش بسیج و مقاومت که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و سلامتی دو نعمت بی‌بدیل و غیرقابل جایگزین است و آنان که در تامین این دو نعمت برای ما نقش دارند، همواره در یاد‌ها باقی می‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ی فعالان مجموعه علوم پزشکی از آن که دری باز می‌کند و چراغی روشن می‌کند تا مقامات بالادست، همه دست در دست هم در بهبود و تسکین درد و رنج بیماران نقش دارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کرونا بدون مبالغه تهدیدی برای کشور بود، افزود: مدافعان سلامت، با تفکر بسیجی و حرکت جهادی خود این تهدید را به فرصت تبدیل کردند به گونه‌ای که دوران کرونا یکی از فراز‌های ماندگاری خدمات آنان در اذهان مردم شد.

وی با اشاره به آیه ۹ سوره انسان که از زبان نیکان و نیکوکاران خطاب به مستمندان است و می‌فرماید "ما فقط برای رضای خدا به شما طعام می‌دهیم و از شما هیچ پاداش و سپاسی نمی‌طلبیم" اظهار کرد: کسی که خدمتی دریافت می‌کند، وظیفه‌اش سپاسگزاری است، ولی اگر بخواهیم تفکر بسیجی را در وجود خود نهادینه کنیم نباید در قبال ارائه خدمت، انتظار تشکر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: نشاط روحی و لذتی که مجموعه‌ی درمان از بهبود و رضایت بیمار می‌برند، با هیچگونه پاداش مادی قابل مقایسه و معاوضه نیست و این لذت، ناشی از همان تفکر بسیجی است که در وجود آنان نهادینه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار