درآخرین روز از ویژه برنامه های هفته بسیج، یادواره شهیدای طایفه کریم داد زهی شهرستان هیرمند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۰۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، در این مراسم که با حضور پرشور بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و برخی از جانبازان دوران دفاع مقدس برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه زابل به ایراد سخن پرداخت.

میهمان ویژه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عزیزی با اشاره به یکی از خاطرات دوران دفاع مقدس که حکایت گر ایثار و از خودگذشتگی و خلوص ایمان رزمندگان دفاع مقدس در طول دوران جنگ تحمیلی بود، به عبادتهای شبانه و ارتباط قوی آنها با خدا پرداخت.

امام جمعه زابل گفت: در یکی از شبهای جبهه در نیمه شب متوجه شدم برخی از رزمندگان در بیرون از حسینیه مشغول به خواندن نماز شب هستند وقتی به داخل حسینیه صحرایی رفتم دیدم به علت حضور و شلوغی جمعیت نماز شب خوان ها عده ای مجبور شده اند در بیرون نماز بخوانند.

این استاد حوزه علمیه ابهت امروز ایران اسلامی و نام پر آوازه آن را نتیجه تهجدها و عبادتهای شبانه و خلوص رزمندگان و ایثارگران دانست.


وی افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی بماند و به آرمان ها و شعارهای فطری و الهی خود دست پیدا کند راه آن ادامه تفکر بسیجی است و با بسیجی ماندن می‌توانیم گام دوم انقلاب را محکم تر و استوار تر از گام اول که به پیروزی رسیدن انقلاب و حاکم شدن ارزش های دینی بود برداریم.


سرهنگ فروغی فرمانده سپاه هیرمند نیز به بیان سیره شهدا و ولایت مداری آنها پرداخت.

در این مراسم بخشی از وصیت نامه شهیدان نیز قرائت گردید و در پایان از برخی خانواده های معظم شهدا و بسیجیان و جانبازان دوران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار