خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی حوزه حضرت نرجس(س) با خانواده‌ معظم «شهید حجت الله غلامی» دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۸۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

زینب حاتمی راد مسئول شعبه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمت‌گزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است که در همین راستا خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی با خانواده «شهید حجت‌الله غلامی» دیدار کردند.

وی با تصریح بر اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، ابراز کرد: باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

حاتمی راد دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای بسیجیان است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید، جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ نمایند.

انتهای پیام/ عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار