خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور صدها نفر از بسیجیان و خانواده های معظم شهدا ومسئولین محلی شهرستان دشت آزادگان همزمان با سوم روز از آذرماه در مصلی سوسنگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۶۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دشت ازادگان:

 

در این مراسم بسیجیان بار دیگر با شهدا و امام شهدا بیعت نمودند و با شعار های استکبار ستیزی خود از ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت نمودند .

 

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان در صحنه یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس و امنیت و شهدای سلامت و مدافع حرم را گرامی داشت .

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج این طراحی بی نظیر حضرت امام «ره» که در حال گسترش در سطح جهان است از جمله عراق ، لبنان ،یمن سوریه ،نیجریه درحال نسخه برداری از این دریای پرتوان که ابرقدرتهای جهان رابه زانو درآورد این تفکر شکست ناپذیر است شاخصه هایی که محوریت موفقیت بسیجیان است ولایتمداربودن و گوش به فرمان ولایت است که بصورت جهادی در تمامی صنحه ها از مردم دفاع میکند و به مردم خدمت میکند و هدف را رضایت خدا قرار میدهند 

 

سرهنگ طرفی در ادامه افزود:بسیج هر جا که کشور لازم باشد ورود پیدا میکند.

 

وی عنوان کرد: هر مسئولی خود را بسیجی می داند باید خود را خادم و نوکر مردم بداند هر مسئولی که این تفکر را نداشته باشد بسیجی نیست هر چند به ظاهر در برنامه های بسیج حضور پیدا کند.

 

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شهرستان در بخش های مختلف تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار