امام جمعه موقت کاشان تفکر بسیجی را الهام‌بخش نهضت‌های مقاومت دانست و گفت: دشمن در ناتو فرهنگی درصدد است تا تفکر بسیجی را که همان تفکر استقامت و مقاومت است را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۶۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با سالروز بسیج مستضعفین؛ رزمایش اقتدار بسیجیان فراهان در سالن آموزش و پرورش فراهان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی احتشامی امام جمعه موقت کاشان در این رزمایش با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) چراغ مبارزه با طاغوت را در اوج ناباوری به همه اثبات کرد که با دست خالی از امام و ولایت دفاع و از جان خودگذشتگی کرد.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب تاکید کرد: امروزه جوانان باید تحلیل داشتند، اگر تحلیل نداشته باشند علمدار نمی شوند. جهاد تبیین بدون جهاد تحصیل امکان پذیر نیست. وقتی دانشی نداشته باشید نمی توان به فرزندان خود آموزشی دهید.
امام جمعه موقت کاشان با تاکید بر این نکته که شعار لبیک یا خامنه ای همان لبیک یا حسین است؛ ادامه داد: امروز افتخار می کنیم که راه «لبیک یا مهدی»، « لبیک یا زهرا»، «لبیک یا حسین» را با تمام وجود عمل‌ می‌کنیم و بر این پیمان ایستاده ایم.
حجت الاسلام احتشامی گفت: باید در راستای جهاد تبیین، جنایت های آمریکا را برای نوجوانان و‌ جوانان بیان کنیم.
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به ایران عزت و آبرو داد که نمونه بارز آن توقیف شناور آمریکایی و ساقط کردن گلوبال بدون سرنشین توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه موقت کاشان تاکید کرد: ما ملتی هستیم که فریاد مرگ بر آمریکا را مرکب خون به دنیا اعلام کردیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دهه هفتاد در مورد تهاجم فرهنگی؛ تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مراحل مختلف از واژه های تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی استفاده کردند. ناتو فرهنگی می خواهد امید را از بین ببرد تفکر بسیجی را نابود کند، همان تفکری که استقامت و مقاومت را به رخ جهان کشید.

گفتنی است بسیجیان فراهان با حضور در این همایش، بار دیگر بر لزوم تقویت این نیروی مردمی در راه خدمت‌رسانی به مردم تأکید کردند. حاضران در این مراسم، با سر دادن شعارهایی علیه آمریکای جهانخوار و رژیم منفور صهیونیستی، خواستار پایان دادن به جنایت‌های صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین و کشتار مردم بی‌گناه غزه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار