طی مراسمی که توسط قرارگاه سلامت و دفاع زیستی ناحیه زهک و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، از مدافعان سلامت تقدیر و تجلیل به عمل آورده شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۱۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان زهک، بمناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در مجتمع فرهنگی ارشاد زهک با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک، سرهنگ محبی فرمانده سپاه ناحیه زهک، فرماندار حسن دهمرده، دکتر مجتبی رفیق دوست، کادر درمان و بسیجیان برگزار گردید.

دکتر مجتبی رفیق دوست در این مراسم ضمن تشکر از تلاش مدافعان سلامت بیان کرد: تلاش های کارکنان واحد های درمانی شهرستان و همکاری قرارگاه سلامت و دفاع زیستی سپاه زهک ستودنیست این عزیزان بی پروا و جان برکف و متعهدانه و ایثارگر جهت شفای بیماران، مسئولیت پذیر و فداکارانه در صف مقدم این جبهه ایستاده اند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین پوراندخت امام جمعه محترم شهرستان زهک خاطرنشان کرد: کادر درمان همانند رزمندگان دفاع مقدس در خط دفاع از سلامت مردم قراردارند و گذر زمان نمی تواند فداکاری های مدافعان سلامت از ذهن ها پاک کند.

وی افزود: حضور خستگی ناپذیر کادر درمان در خط اول ایستادگی و صبر و استقامت در حفظ و حراست از سلامتی و جان مردم و تسکین آلام دردمندان قابل ستایش و تقدیر است.

در پایان این مراسم از ۲۰ نفر کارکنان شبکه بهداشت و درمان و ۱۵ نفر از مدافعان سلامت قرارگاه سلامت و دفاع زیستی ناحیه زهک تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار