به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای حضرت ابوطالب شهر چرام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۱۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از چرام،بسیجیان با بصیرت شهر چرام با حضور گسترده و پرشور اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی اعلام و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بسیج را یک نهاد بزرگ اجتماعی، فرهنگی و جهادی دانست و گفت: بسیجیان از ابتدای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های مختلف حضور با بصریت و پرشوری داشته و همواره در دفاع از انقلاب و دستاورد های آن پیشرو بوده است.

سرهنگ مصطفی اقبالی پور با بیان اینکه تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف مجموعه بزرگ بسیج مستضعفان است، افزود: در طول بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های سخت بسیجیان حضور داشته و همیشه با از خودگذشتگی و فداکاری برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس این بسیجیان بودند که با رشادت ها و دلیری خود از کیان انقلاب و اسلام دفاع کردند، عنوان کرد: اکنون نیز بسیجیان در عرصه جنگ هیبرییدی و ترکیبی در دفاع از کشور و نظام حضور گسترده دارند.

فرماندار شهرستان چرام در این برنامه با بیان اینکه در 5 آذر ماه سال 58 با فرمان حضرت امام(ره) بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و توانمند تشکیل شد، گفت: تفکر بسیجی تفکر احساسی و تجربی نیست بلکه تفکری با پشتوانه عقلانیت است.

سید عبدالرحمان توفیقیان با بیان اینکه امروزه تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شده، افزود: باید سعی شود این تفکر در بین نسل جوان به خوبی تبیین شود زیرا دشمن در جنگ ترکیبی که بر علیه کشور ما آغاز کرده نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید با تفکر بسیجی به مردم و جامعه خدمت رسانی کنند، ادامه داد: ترویج تفکر و فرهنگ بسیج در بین عموم مردم موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

بسیجیان شرکت کننده در این اجتماع بزرگ با رهبر معظم انقلاب میثاقی دوباره بستند و آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن اعلام کردند.

اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان چراماجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان چراماجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان چراماجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان چراماجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان چرام

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار