خبرهای داغ:
سردار فرجی:

رونمایی کتاب یک کار بسیجی‌وار و ماندگار است

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رونمایی کتاب یک کار بسیجی‌وار و ماندگار است.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۵۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب «انقلاب اسلامی در نهاوند» ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: رونمایی کتاب یک کار بسیجی‌وار و ماندگار است که افتخار داریم آنچه که ماندگار خواهد بود، کتاب است.

وی گفت: در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان بیش از ۱۱۵ جلد کتاب رونمایی شد که در حاشیه چهار جلد از این کتب تقریظ مقام معظم رهبری به ثبت رسیده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: همچنین در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، ۱۰ هزار جلد کتاب حماسه به دانش‌آموزان مدارس استان همدان اهدا شد.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار یادواره شهید در سطح استان همدان برگزار شد که نقش بسیار مهمی در تربیت نسل جوان دارند.

سردارفرجی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در راستای این کنگره برگزار شد، بازدید ۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان همدان از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بود که این بازدید‌ها برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا است.

وی در ادامه سخنان خود به نقش شهرستان نهاوند در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نهاوند یکی از شهرستان‌هایی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس و همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار مهمی داشته است و شهدای این شهرستان هرکدام یک فرمانده و خط شکن بودند.

دبیر دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: یکی از عملیات‌های بسیار مهم دوران دفاع مقدس که با حضور رزمندگان و با فرماندهی نهاوندیان رخ داد عملیات فاو بود که گردان ۱۵۲ از این شهرستان فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار