خبرهای داغ:

بانک ملی ایران به دنبال خروج از بنگاه داری و واگذاری اموال مازاد است

تبریز- مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان سفر به تبریزبه تشریح برنامه هاو سیاست های این بانک در دوره جدید مدیریتی پرداخت.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۷۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابولفضل نجار زاده در مراسم افتتاح خط تولید سرم شرکت دارو سازی دانا ، گفت: براساس برنامه ریزی ها و سیاست های دولت، بانک ملی ایران در مسیر خروج از بنگاه داری، واگذاری اموال و دارایی های مازاد قدم برمی دارد و بنا داریم این هدف با سرعت بیشتری محقق شود.
وی با بیان این که برآیند اقدامات و عملکرد بانک باید موجب خلق بنگاه شود و نه بنگاه داری، افزود: پرداختن به بانکداری به جای بنگاه داری به عنوان یک راهبرد، اقدامی است که بانک ملی ایران آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و همه ارکان بانک در راستای عملیات بانکداری و منطبق بر رویه و چارچوب های بانک عمل می‌کنند.
وی دربخش دیگری از سخنانش بر لزوم تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال، بر حمایت از واحدهای تولیدی و طرح های ملی در جهت رونق تولید براساس اولویت های دولت تاکید کرد.
عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از نقش بانک‌ملی‌ایران در حمايت‌ها و سرمایه‌گذاری در راستای توسعه شرکت و افتتاح این پروژه تقدیر کرد.
وی با بیان این که بانک‌ملی‌ایران با سرمایه‌گذاری توانسته سهم موثری در توسعه صنعت دارویی کشور داشته باشد، اظهار داشت: ریل‌گذاری جدید و حرکت کاروان تولید داروهای راهبردی در کشور متوقف نمی‌شود و حتی بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سفر خود به تبریز با حضور دربیت امام جمعه تبریز با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه وامام جمعه تبریزدیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه تبریز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم در حوزه تحول اقتصادی مهم است بیان کرد: اصلاح و کارآمد سازی سیستم مالیاتی حرکت می‌کند و در زمینه تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری از جمله این اقدامات است که البته باید مبتنی بر عدالت مالیاتی و اصلاح توام با اجرای قانون به عنوان تکلیفی برای دوسال آتی باشد.
مدیر عامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۹۵ ساله بانک ملی بیان کرد: این بانک در فعالیت خود مبتنی بر مسائل زیر بنایی کشور حرکت کرده و۵۳ میلیون مشتری دارد و در هیچ کدام از فعالیت ها به دنبال سود نیست
نجارزاده افزود: در دولت سیزدهم با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری توجه خاصی به مشتریان خرد ومحرومان داشته است که اکنون زیر ۳۰۰ میلیون تومان است
وی بیان کرد: در سال گذشته از۱۰ همت تسهیلات ۳ همت تسهیلات خرد بوده است و در ۸ ماهه سالجاری بالای ۱۲۰ درصد عملکرد داشته ایم.
وی تاکید کرد: در زمینه سرفصل فرزند آوری و وام ازدواج تمامی بانکهای کشور عملکرد ۱۰۰ درصدی داشته اند.
عادل غلامی، رئیس بانک ملی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد بانک ملی در خدمات دهی به مشتریان بانکی بیان کرد: با وجود محدودیت‌هایی که داشته ایم سعی شده تا نهایت خدمات دهی به محرومان و تسهیلات خرد انجام شود.

مسئولان بانک ملی در ادامه برنامه حضور خود در تبریز از شعبه تبریزو شعبه بانک کارگشایی بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار کردند.
مدیر عامل بانک ملی ایران در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های کارکنان این شعبه بر رفع مشکلات و ارتقای خدمات تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به رویکرد مشتری مداری بانک ملی خواستار توجه ویژه کارکنان به تکریم ارباب رجوع و تسهیل در ارائه خدمات بانکی شد.
مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین با تاکید بر حساسیت شعبه های کارگشایی بانک ملی گفت: تمام شعب کارگشایی در سطح کشور با توجه به لزوم ارتقای امنیت به پیشرفته ترین تجهیزات امنیتی مجهز میشود.
حسن مونسان،عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران و معاون امور شعب نیز دراین بازدید عملکرد بانک ملی استان را مورد تقدیر قرار داد و افزود: باهمکاری کارکنان بانک ملی در این شعبه شاهد افزایش سپرده گذاری دراین شعبه و جلب اعتماد عمومی هستیم.
غلامی، رئیس بانک ملی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه بانک ملی شعبه تبریز یکی از اولین شعبه های بانک ملی در سطح کشور است، گفت: متنوع ترین و به روزترین خدمات کارگشایی در این شعبه ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها