خبرهای داغ:
دانش آموزان استعداد درخشان قمی حائز رتبه در مسابقات قرآن کشوری با حضور سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و آیت الله سعیدی امام جمعه قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۷۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان قم و دارنده رتبه در مسابقات قرآنی، توسط آیت الله سعیدی امام جمعه قم با حضور سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

امام جمعه قم در این تجلیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره دلاورانی که از وجود خود برای دفاع از اسلام گذشتند خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان افتخار آفرین ثمره آن مجاهدت‌ها و ایثار گری‌هایی هستید که شهیدان با جان و آبروی خود در این نظام سرمایه گذاری کرده اند.

آیت الله سعیدی با اشاره به موفقیت گروه‌های مقاومت در مقابل لشکریان گسترده اسرائیلی گفت: مقاومت یک گروه کوچک در مقابل یک لشکر مسلح نشان دهنده خواست و نظر خداست که منجر به پیروزی آنان شده است.

وی افزود: امروز شما دانش آموزان به عنوان عضوی از یک ملت بزرگ زندگی می‌کنید که تحت فرمان رهبری فرزانه قرار دارید و بدانید دست نصرت الهی با شما خواهد بود.

امام جمعه قم خطاب به مسئولین آموزش و پرورش قم گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا دانش آموزان استان مورد توجه قرار گیرند و از شرایط مطلوب آموزشی و تربیتی برخوردار باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار