خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، در آستانه هفته بسیج مصاحبه ای با خواهر راحله ثابت قدم مسئول این پایگاه ترتیب داده شد. که در ذیل به آن اشاره می شود
کد خبر: ۹۵۵۸۰۵۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹

به عنوان یه فرد بسیجی تعریف شما از بسیج و فرد بسیجی چه می باشد؟

ضمن تبریک هفته ی بیسج در رابطه با سوال مطرح شده می توان با عنایت به سخن گهربار حضرت امام خمینی (ره) در مورد بسیج که فرموده بودند "بسیج مدرسه عشق است"، بسیجی را عاشق واصلی دانست که در راه رسیدن به عشق خداوند متعال، بذر ایثار، استقامت ، فداکاری و جوانمردی را در دل خویش جای نهاده و با تعلیم در مدرسه عشق در عرصه ی جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم داشت و با ایمان قلبی، مخلصانه در برابر تهاجم دشمنان تا دندان مسلح ایستاده و زمینه ی پیروزی حق علیه باطل را فراهم نموده و بعد از آن نیز با تلاش و پشتکار فراوان زمینه ی پیشرفت و تعالی مملکت اسلامی را فراهم نمودند.

از نظر شما یک فرد بسیجی باید دارای چه خصوصیات اخلاقی بارزی باشد؟

می توان اخلاص ، ایمان قلبی به خداوند باری تعالی ، اطاعت از ولایت فقیه ، تواضع و حسن خلق داشتن را از ویژگی های بارز یک فرد بسیجی دانست که می تواند نه با شعار بلکه با اعمال خویش، مغناطیسی برای جذب دیگران به سمت بسیج و تفکر والای بسیجی باشد.

 اهداف تأسیس پایگاه بسیج خواهران ام کلثوم  را بیان نمایید؟

با توجه به حضور گسترده بانوان گرامی محله  در برنامه ها ومناسبت ها  و با نیاز سنجی های به عمل آمده ، تصمیم بر این گرفته شد که با تأسیس پایگاه بسیج خواهران در این مجموعه ، فرهنگ و تفکر بسیجی را در خانواده ها نهادینه نموده و زمینه رشد و تعالی این نهاد مردمی را فراهم نمائیم.

برنامه های مد نظر پایگاه بسیج را اعلام فرمائید؟

از جمله فعالیت های شاخص پایگاه میتوان به فعال سازی قرارگاه جهاد تبیین، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه ، فعال نمودن گروههای جهادی پایگاه جهت تهیه ی جهیزیه برای نو عروسان و کمک به محرومین ، برگزاری کارگاه آموزشی اجتماعی به ویژه ازدواج و فرزند پروری اشاره کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار