معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه بعد از واقعه طوفان الاقصی به هیچکدام از خواسته‌های خود نرسید.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۲۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی در جمع ۱۳ هزار بسیجی حاضر همایش اقتدار بسیجیان که در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر برگزار شد، با اشاره به سه هدف رژیم اشغالگر قدس شامل «آزادسازی اسیران، شکل گیری دولت دست نشانده و حذف حماس» افزود: کشورهای حامی آن رژیم توصیه کردند که نباید این دولت اشغالگر وارد جنگ فرسایشی شود و اکنون شاهد هستیم که در این مدت هیچ دستاوردی به دست نیاوردند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ها شقاوت خود را نشان داد و آنچه که روحیه مردم کشور ما و جهان را جریحه دار کرد، شهادت ۱۵ هزار نفر و ۳۵ هزار مجروحی است که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آن رژیم عملیات طوفان الاقصی را در حکم رویداد ۱۱ سپتامبر به مردم جهان معرفی کرد تا مردم جهان را در مقابل فلسطینیان قرار دهد، ولی نتوانستند در روحیه مردم غزه تاثیر بگذارند.

وی افزود: اولین دستاورد حماس، افشای ماهیت رژیم اشغالگر قدس برای تمام مردم جهان بود و اگر در گذشته مردم ماهیت این اشغالگران را نمی‌دانستند اکنون با چهره کریه این رژیم آشنا شدند. از سوی دیگر مردم موضع برخی از کشورها را در این خصوص دیدند که چگونه برای اتحاد مردم در کشورهای آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین مجازات تعیین کردند.

شکل گیری نیروی حماس نمونۀ بارزی از فرهنگ بسیجی در شرق مدیترانه است

سردار ربانی ادامه داد: اکنون آخرین مراحل حیات این رژیم منحوس را شاهد هستیم و این در حالی است که برای انجام آتش بس موقت و تبادل اسرا، رژیم صهیونسیتی باید حماس را به رسمیت بشناسد و این نیز از دستاوردهای دیگر طوفان الاقصی است و حال آنکه شکل گیری نیروی حماس نیز نمونه بارزی از فرهنگ بسیجی است که در شرق مدیترانه شکل گرفته است.

وی گفت: حماس در این نبرد جهان را متحیر کرد و باعث شد تا جوانان اروپایی به این فکر بیفتند که این مردم چگونه با اعتقاد خود در مقابل رژیم سرتا پا مسلح ایستادگی می کنند و نام خدا را بر لب دارند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شکل گیری رژیم جعلی اشغالگر قدس اظهار کرد: غرب برای دفاع از منافع خود دولتی را با حمایت از مردم قوم یهود شکل داد و باعث ۷۵ سال اشغال، جنایت و آواره کردن مردم این منطقه شد و این در حالی است که آمریکا می‌گوید امنیت ما با رژیم صهیونیستی گره خورده است.

وی ادامه داد: مردم غزه سالها است که در داخل این سرزمین محصور هستند و حماس با تلاش خود توانست به قدرت نظامی برسد که با طراحی نقشه ای بزرگ، رژیم اشغالگر را به چالش بکشاند و هیمنه این دولت اشغالگر را بشکند.

 امروز بسیج در همۀ عرصه ها در مقابل دشمن صف آرایی می کند

سردار ربانی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: امام با تدبیر الهی خود، فرمان شکل گیری بسیج را صادر کردند و همان زمان گفتند افتخارم این است که خود بسیجی هستم و دست یکایک بسیجیان را می‌بوسم و اکنون بسیج درخت تنومندی شده که شاخ و برگ آن جهان را در برگرفته است و به غیر از بخش نظامی در عرصه های مختلف نیز در مقابل دشمن صف آرایی می کند.

وی بیان داشت: بسیج به مقتضای زمان در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرد و در فتنه های بسیار بسیج در میدان حاضر شد و با توجه به نیاز کشور بسیج در همه شرایط ایفای نقش کرد و این در حالی است که بعد از جنگ دستاوردهای بزرگی در مسیر اقتدار نظام به کمک بسیج به دست آوردیم.

بسیج عنصر امید آفرین در مسیر پیشرفت انقلاب است

رژیم صهیونیستی به هیچیک از اهداف خود نرسید/

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز گفت: ۳۰۰ گردان از اقشار بسیج آماده خدمت در مسیر انقلاب اسلامی هستند.

سردار سید هاشم غیاثی افزود: بسیج مولود امام و انقلاب اسلامی است و امام برای تحقق اهداف انقلاب نهادهای همچون بسیج را شکل دادند تا وظیفه خود را در دفاع از انقلاب ایفا کنند.

وی ادامه داد: بسیج دارای انعطافی است که با توجه به نیاز کشور مورد استفاده قرار می گیرد و این در حالی است که بسیج عنصر امید آفرین در مسیر پیشرفت انقلاب است.

همایش اقتدار بسیج همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور ۱۳ هزار نفر از بسیجیان در مشهد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار