خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان خیانت‌های شاهان گذشته ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت : به برکت تفکر بسیجی و اعتقاد به مقام معظم رهبری، نه تنها همسایگان بلکه قدرت‌های بزرگ دنیا از جمله آمریکا هم نمی‌توانند یک کلمه را بر ملت ایران تحمیل کنند.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۶۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
به برکت تفکر بسیج حتی کلمه‌ای بر ایران تحمیل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم اظهار داشت: به رغم همه فضاسازی‌ها، جنگ روانی و شناختی امروز از سوی کسانی که از بسیجی‌ها الگو گرفته‌ و آموزش دیده‌اند، به هدف‌های هزار ساله غرب ضربه غیرقابل جبرانی وارد شده است و تحلیل‌گران سیاسی و نظامی نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ۲ افسانه رژیم صهیونیستی شکست خورد، گفت: نخستین افسانه، شکست ناپذیری ارتش اسرائیل است، چرا که در گذشته، درگیری‌های رزمندگان مقاومت در بیرون مرزها و یا به صورت موشک‌باران بود، ولی در این عملیات به خاک رژیم صهیونیستی ورود پیدا کردند.

سردار قریشی با اشاره به دومین افسانه‌ای که با عملیات مذکور به فنا رفته است، گفت: برای یهودیان دنیا و غربی‌ها این باور به وجود آمده بود که هیچ جایی امن‌تر از شهرک‌های صهیونیستی برای پول درآوردن و خوش‌گذرانی نیست، به همین دلیل آمریکایی‌ها و اروپاپی‌ها بر خلاف گذشته برای رفتن به اسرائیل پول می‌دادند ولی بعد از طوفان‌الاقصی تا به امروز یک میلیون نفر از اسرائیل فرار کرده‌اند.

سردار قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خیانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران، مشکل‌های موجود در گرفتن حقابه رودخانه هیرمند را متاثر از این خیانت‌ها خواند و خاطرنشان کرد: این پدر و پسر خائن، به دلیل حمایت انگلیسی‌ها از پادشاه افغانستان، بخش‌هایی را به این کشور واگذار کردند.

به برکت تفکر بسیج حتی کلمه‌ای بر ایران تحمیل نمی‌شود

وی افزود: رضاخان با آن همه ادعا، وقتی از جنوب و شمال به ایران حمله کردند، شخصا تلگراف زد و دستور داد، هیچ نیرویی مقابل ارتش‌های انگلیس و روس مقاومت نکند.

سردار قریشی گفت: حکومت پهلوی که اروپا و غرب از آن حمایت می‌کردند، بخش‌های مهمی از خاک ایران را از دست داد، اما در هشت سال جنگ نابرابر یک وجب از خاک را از دست ندادیم، و اراده خودمان را بر دشمن تحمیل کردیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه دست‌یابی به این موفقیت‌ها را به برکت تفکر بسیجی دانست و بیان داشت: تفکر بسیجی اعتقاد به رهبری و فرماندهی دارد، که نایب امام زمان‌(عج) است.

وی تاکید کرد: به‌واسطه این فرماندهی، نه تنها همسایگان بلکه برجسته‌ترین قدرت دنیا یعنی آمریکا، نمی‌تواند یک کلمه را بر این ملت تحمیل کند.

سردار قریشی اضافه کرد: هدایت تفکر بسیجی در اختیار مقام معظم رهبری است و کشوری را که در ابعاد مختلف نظامی، علمی، مهندسی، زیرساخت‌ها، پزشکی و بهداشت و درمان در نهایت وابستگی بود به کشوری تبدیل کرد که از اقصی نقاط جهان برای درمان به آن مراجعه می‌کنند.

وی تاکید کرد: درمان در ایران از نظر تخصصی و از لحاظ هزینه به سود مردم دیگر کشورها است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۴ هزار پزشک در کشور داشتیم که هفت هزار تَن از این پزشکان هندی، بنگلادشی، پاکستانی و فیلیپینی بودند.

وی تصریح کرد: در بین هفت‌هزار نفر مابقی نیز فقط تعداد اندکی متخصص وجود داشت و امروز افتخار می‌کنیم در شهرهای دورافتاده کشور در لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و در فارسان عمل پیوند کبد انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون در کشور ما عمل‌های جراحی پیشرفته مانند پیوند اعضا و جوارح انجام می‌شود و شاهد تولید بیش از ۹۷ درصد دارو در داخل کشور هستیم‌.

سردار قریشی یادآور شد: ما حتی قادر به نصب دکل و ساخت سیلوهای گندم نبودیم، روس‌ها برای ما سیلو می‌ساختند، امروز از نظر کمی و کیفی جز سه کشور نخست سدساز جهان قرار داریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کشوری که دولت آن در دوران شاهنشاهی می‌گفت که قادر به ساختن آفتابه گِلی نیستیم، امروز انبوهی از پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها را احداث کرده‌ایم و در عسلویه تا چشم کار می‌کند، پالایشگاه و پتروشیمی است.

سردار قریشی یادآور شد: آمریکایی‌هایی که ما را در سیم‌خاردار تحریم می‌کردند، امروز با اروپایی‌ها التماس کنان می‌گویند، مبادا موشک و پهپاد به روسیه بدهید، روسیه‌ای که جز قدرت‌های تراز اول جهان است.

وی افزود: وقتی در کشورهای دنیا، مردم برای ماسک بهداشتی دعوا می‌کنند و فروشگاه‌های مواد غذایی به سرقت می‌روند، باوجود اینکه که در تحریم به سر می‌بریم، به کشورهای دنیا ماسک صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار