خبرهای داغ:
صبح امروز همزمان با سراسر کشور همایش اقتدار بسیجیان قمی همراه با رزمایش ۳۱۳ صالحین با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان گردان‌های بسیج و ۳۱۳ گروه تربیتی صالحین برادران و ۳۱۳ گروه تربیتی صالحین خواهران بسیجی قمی در شبستان امام‌ خمینی (ره) و شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۸۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

حرم بانوی کرامت میزبان همایش اقتدار بسیجیان قمی+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیش از ظهر امروز۳۱۳ گروه تربیتی صالحین برادر و ۳۱۳ گروه تربیتی صالحین خواهر ضمن نمایش و ارائه اقتدار عظمت گروه‌های تربیتی و حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در شبستان امام‌ خمینی(ره) و نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) گردهم آمدند.

سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش ۳۱۳ صالحین طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای بسیجی و نقش نیروی مردمی در ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز اقتدار و موفقیت ایران اسلامی در گرو روحیه بسیجی، اخلاص و ایمان جوانان و نوجوانانی است که در عرصه‌های مختلف پا به میدان گذاشتند.

حرم بانوی کرامت میزبان همایش اقتدار بسیجیان قمی+تصاویر

سردار قریشی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و غزه، تصریح کرد: کشتار گسترده کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین حکایت از هم گسیختگی آنها است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: این دولت و رژیم جعلی عمر طولانی نخواهد داشت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر معنویت و تقویت اعتقاد بسیجیان خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین بهترین مسیر برای تربیت مدیران و یاران آینده صاحب الزمان(عج) و نظام اسلامی است.

محمدجعفر فائزی معاون عملیات سپاه استان قم در حاشیه این همایش با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: همایش اقتدار بسیجان استان قم با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان و گردان‌های بسیج اعم از امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس و رده‌های لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع)، تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) و نواحی مقاومت بسیج، یگان امنیت امام علی(ع) و یگان فاتحین برگزار شد.

حرم بانوی کرامت میزبان همایش اقتدار بسیجیان قمی+تصاویر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار